Realizacja zamówień

 

Składanie zamówień

  • Zamówienia w sklepie TwojKurnikDrapak.pl można składać 24/7 za pośrednictwem strony internetowej.

  • Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie na podany adres e-mail.

  • Zamówienie trafia do realizacji po jego opłaceniu (sklep nie oferuje przesyłek pobraniowych)

 

Przygotowanie i realizacja zamówienia

  • Standardowy czas przygotowania zamówienia wynosi około 5 dni roboczych.

  • Czas ten może nieznacznie wydłużyć się w okresach wzmożonych zakupów (święta, promocje).

  • W przypadku braku produktu w magazynie Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o opóźnieniu lub możliwości anulowania zamówienia.

 

Zmiany w zamówieniu

  • Zmiany w zamówieniu (adres, dane osobowe, ilość produktów) można wprowadzić tylko do momentu jego wysyłki.

  • Aby dokonać zmian, należy skontaktować się z obsługą sklepu:
    twojkurnikdrapak@gmail.com
    tel. +48 500 483 085

 

Anulowanie zamówienia

  • Klient może anulować zamówienie do momentu jego nadania.

  • W celu anulowania zamówienia należy skontaktować się ze sklepem mailowo lub telefonicznie.

 

Potwierdzenie wysyłki

  • Po nadaniu przesyłki Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem oraz numerem śledzenia.

  • Status przesyłki można śledzić na stronie wybranego przewoźnika.