Składanie zamówień
Zamówienia w sklepie TwojKurnikDrapak.pl można składać 24/7 za pośrednictwem strony internetowej.
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie na podany adres e-mail.
Zamówienie trafia do realizacji po jego opłaceniu (sklep nie oferuje przesyłek pobraniowych)
Przygotowanie i realizacja zamówienia
Standardowy czas przygotowania zamówienia wynosi około 5 dni roboczych.
Czas ten może nieznacznie wydłużyć się w okresach wzmożonych zakupów (święta, promocje).
W przypadku braku produktu w magazynie Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o opóźnieniu lub możliwości anulowania zamówienia.
Zmiany w zamówieniu
Zmiany w zamówieniu (adres, dane osobowe, ilość produktów) można wprowadzić tylko do momentu jego wysyłki.
Aby dokonać zmian, należy skontaktować się z obsługą sklepu:
twojkurnikdrapak@gmail.com
tel. +48 500 483 085
Anulowanie zamówienia
Klient może anulować zamówienie do momentu jego nadania.
W celu anulowania zamówienia należy skontaktować się ze sklepem mailowo lub telefonicznie.
Potwierdzenie wysyłki
Po nadaniu przesyłki Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem oraz numerem śledzenia.
Status przesyłki można śledzić na stronie wybranego przewoźnika.
Realizacja: Wytwórnia Marketingu